HTML

One Night in Bangkok Project

A rövid, 6 napos thaiföldi nyaralásom alatt történteket osztom meg itt azokkal, akiket érdekel, meg azokkal is, akiket nem. Javaslat: utóbbiak ne olvassák!

Friss topikok

Címkék

Archívum

Reloaded a facebook-ról

2011.12.03. 10:48 Rafkóblog

Ezt olvashattátok már a Facebook-on. Csak a rend- és a teljesség kedvéért poszt-olom újra. Kint nem volt magyar ékezetes billentyűzet, remélem megbocsátható, ha több helyen nem lesz a posztokban.

Kérdés: képeket akartok látni? Itt vagy a FB-on? Egyben ömlesztve vagy tematizálva?


 

 

Kedves All,

A "One night in Bangkok" - projekt teljesitve :) Es a java meg hatra van!!!

El kell mondjam, hogy amit eddig hallottam Bangkokrol, eddig mind igaznak bizonyult: hatalmas fennforgas, szagok, illatok, rengeteg Thai ... Es tenyleg mosolyognak, visszamosolyognak... Es rogton az elso este at is estem a vizualis tuzkeresztsegen: lady-boy kurvakat lattam :) Miert hagyja ezt a kiralyuk? Hö kiraly . . . Errol ennyit ...


Amugy nagyon-nagyon magas a paratartalom es baromi meleg van, mindezt csak tetezi a baloldali kozlekedes es a jobb oldali kormany -az autokban!

Sajnos netem korlatozottan van, s vegkepp digitalis iroeszkozom, igy nagyon sok erdekesseget el fogok felejteni, mire hazaerek. Egy azonban biztos: nagyon faraszto az ideut, de megeri!
(Talan csak nekem volt uj az Airbus330, de ... Wow! Huge! But still: kenyelmetlen :) ) Jah: Moszkvaban termeszetesen havazott.

Tegnap amugy voltam masszazson: nagyon fajt! Meg most is faj. Nem, nem OLYAN masszazson, ugyhogy eziranyu kerdesekkel ne is gyertek :)

Most epp az ittletem azon 10%-at toltom, amit irodaban akartam tolteni. Mivel reggel 10:30 van, Meg nem tudom, h alakul a delutan, de ha lesz lehetosegem, majd megirom :)

Addig is egy biztos: Holnap Pattaya. Kihajozunk a tengeren horgaszni, meg nyilpuskaval halat loni, kis szigetekre megyunk allitolag... Este pedig megnezem, hogy mirol is hires ez a varos ...

Egyelore ennyi. Kezdodik egy meeting amin figyelek kicsit es igyekszem elmelyulni eletem elso igazi kulturalis sokkjaban...

Udv otthonra!

Ps: hatalmas epuletek mellett elhagyott mocskos viskók
Ps2: paradicsom az antsz-nek
Ps3: ettol fuggetlenul jo kajak
Ps4: udv a 7%-os AFA orszagaban, ahol itt, a fovarosban tobben elnek, mint Magyarorszagon
Ps5: ajanlanam a BKV-vezerkarnak, hogy jojjenek ide tanulmanyi kirandulasra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adorjanthaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr113433448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása