HTML

One Night in Bangkok Project

A rövid, 6 napos thaiföldi nyaralásom alatt történteket osztom meg itt azokkal, akiket érdekel, meg azokkal is, akiket nem. Javaslat: utóbbiak ne olvassák!

Friss topikok

Címkék

Archívum

Zúztunk az éjszakában - 2/b

2011.12.12. 07:30 Rafkóblog

Hat, megprobalom szavakba onteni a kimondhatatlant, es mindezt leirni. Meg akkor is, ha tudom, mar most tudom, hogy minden szo, amit leirok, masik 3 fele keppen is leirhato lenne, de akkor sem adna vissza ezt a helyet. A helyet, ahol a gatlasaid levetkozod, ahol-nem is túl sok- pénzért mindent megvehetsz, mindent megkaphatsz.

Ez a hely pedig a híres-hírhedt Walking Street á la Pattaya ...

Szokás szerint motorral érkeztünk, majd rögtön a bejárat előtt olyat láttam, amit eddig csak a tévében: tényleg sült rovarokat: csótányokat, sáskákat, és egyéb férgeket lehetett venni-enni.


 

 

Csak most látom a fotón, hogy még béka is volt.
Amikor csak a neten láttam ezeket a képeket, meg amikor természetfilmekben láttam-hallottam, hogy egyszer majd talán a nagy fehérjetartalmú rovarok lesznek az emberiség (egyik?) legfőbb táplálékai, akkor olyan természetesnek tűnt. Logikusnak. Elfogadhatónak. Aztán kimentem a konyhába és ettem egy rántott húsos bármit ...
De ezen a képen is talán átjön, hogy mégsem lehet olyan egyszerű ezt a fajta csipszet majszolgatni. Még valami baromi erős salsa szósszal sem. Még Erős Pistával sem -pedig az már kezdő kolis körökben is jól ismert tétel, hogy nincs az a rossz kaja, amit megfelelő mennyiségű Izom Pityu fel nem javít, ehetővé nem tesz... Ezt talán mégsem...
Egyébként, hogy hogy nem, épp a fotó készítését megelőző másodpercekben vett egy fiatal (-nak látszó...) thai lány egy fagyasztós zacskónyit a sáskákból. Hát, száz ilyen sáska combot nem adnék egyetlen mézes csilis csirkeszárnyért ...

Felocsúdva, és a többiek megérkezését követően elindultunk. Mivel fényképezőt nem vittem, így az amúgy elég rossz minőségű fotókat készítő BB-vel az alábbi fotót készítettem:


 

A rossz fotóért cserébe itt egy videó, amit nem én csináltam, de vicces kommentárjai és a lényeget itt-ott meglátó mondanivalója kellően jól prezentálja, amit én nem tudtam jól átadni a fotómmal:

És itt egy másik, kicsit jobb felvétel:

Nos, szóval ilyen és ehhez hasonló látvány és pezsgések közepette a helyi managerünk berángatott minket egy kisebb, de nem kicsi mellék soi-ba. Soi = utca.
Sajnos akkor még nem voltam annyira "laza", hogy tudjak figyelni olyan -egyébként tényleg nem lényeges dolgokra-, mint a hely neve. De bementünk egy helyre, ahol rögtön olyan látvány fogadott, mint eddig sehol, egyetlen night club-ban sem. se Thaiföldön, se sehol. Beléptünk, és a középső nagy színpadtól balra is és jobbra is egy-egy kisebb színpad, rajtuk egy szál fehér bugyiban táncoló, a mellek méretéből adódóan szinte egytől egyig szilikon artafactumokkal ringbe szálló, nagyon szép thai lányokkal. WOW! Holy shit!
De a még ennél is látványosabb, ugyanakkor a hely jellegéből adódóan alapszolgáltatásként működő kis medence még több érdekességgel kecsegtetett. Benne három lány, ebből kettő kb 20 cm széles derékmelegítőnek megfelelő "miniszoknyában" -és semmi másban. Persze ez a kis szövet-cafat sem ott, ahol alapból kellene, hogy legyen, hanem felcsúszva derékra. A harmadikon ez sem volt már.
A medence egyik sarkából magas fém oszlop emelkedett ki, ebben egyrészt futottak a a vízvezeték csövek, amiből hullott alá a medencébe a víz, másrészt remek hely volt arra, hogy a show elemekért kapott bath-okat felragasszák a lányok. Ezen túl full pucér szépségünk -megmutatva rugalmasságát és kitárva ölét-, szinte álló spárgában is folytatott különböző, maga-kellető mozdulatsorokat. Egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy a pucér lányhoz legközelebb ülő srác -vendég!- adott neki 100 bath-ot, majd a lány ebben az álló spárgás pózban enyhén a fiú felé pucsít, mire ő lelkesen, 300 ember szeme láttára, nekiáll lefetyelni ... WOW! Hirtelen azt sem tudtam, merre nézzek, mit gondoljak. Igen, egyrészt volt bennem egy kósza gondolat, hogy valóban nagyon jó a kiscsaj ... nahde ennyi ember előtt? Mellesleg, ki tudja, hogy ki csinálta ugyanezt 10-20 perccel ezelőtt? Igen, valóban, itt még nem tudtam úgy elengedni magam, mint ahogy lehetett volna...
Ám ekkor a medence mellettem lévő oldalán egy másik lány, aki eddig egy idősebb és egy fiatalabb férfi között ült -akik szemmel láthatóan együtt érkeztek, barátok voltak-, szóval a lány felállt, és a szintén meztelen altestét egyszer a fiatalabb, majd az öregebb arcába riszálta. És ez ment vagy 1-1,5 percig felválltva. Erre odajött egy másik nő, csak egy éppen összefogott fehér blúz volt rajta, majd elkezdett csókolózni az öregebbel. Majd elvesztve egyensúlyukat a térdemnek dőltek és velem mit sem törődve, kvázi rajtam folytatták játékukat... Igaz, hogy a végén meghívta a két férfi ezt a két nőt két körre. De ismerve az itthoni árakat, vagy akár csak sejtve is ... ehhez a jelenthez tízezreket kellett volna minimum piára költened valami kétes színvonalú koszos night clubban itthon. De nem, itt csak a játék kedvéért ment a dolog. És valami nevetségesen alacsony jutalékért... vagy alamizsnáért?
Közben persze hozzánk is odajöttek lányok, meg sem kellett erőltetni magunkat értük, öleltek, pusziltak, nagyon kedvesek voltak és közvetlenek -NEM megjátszósak és pökhendiek mint az itthoni, magyar kurvák bocsánat táncosnők.
Eközben a nagyszínpadon show volt: meztelen lányok szumóztak, majd pankrációztak, végül a mennyezetről alálógó láncokon és vaskarikákon akrobatikus elemekkel szórakoztattak minket, a nagyérdeműt. Teljes panorámával mindenükre.

Mielőtt léptünk, még vettünk egy sört, de mivel csak dollár volt nálam, kérdeztem, hogy elfogadják-e. NEM! :) Muhaha, ilyet se láttam még. Persze lehet, hogy féltek, hogy hamis. Ok. Viszont egy ottdolgozó, öreg nénike (az agárdi crew kedvéért: nem a kutyás néni) :) ... szóval egy idősebb nénike viccesen mondta, hogy attól neki odaadhatom. És mit kapok cserébe? -próbáltam vicces lenni. De mire kimondtam, meg is ijedtem, mert Pattayan ebből bármi lehet. Lehetett volna. De szerencsére csak mögém állt és elkezdett megmasszírozni. Mit ne mondjak -megnyugodtam :)

Kimentünk a helyről, kifelé még kaptam egy puszit az előbb magát orálisan felkínáló, az előbb még a medencében pancsoló szilikoncsodától, majd vissza a Wlaking Street-re.

Ott, a rend kedvéért, egyre több lady-boy meg egyéb, hülye maszkokban parádézó nagydarab meleg lejtett kétes élvezeti értékű táncot és kellette hatalmas, de annál csúnyább bájait. Szerencsére nem voltunk oda láncolva és földbe sem gyökerezett a lábunk, így továbbmentünk.
 

Láttunk még -természetesen- Gay Club-ot, láttunk cask orosz lányokat dolgoztató Go Go klubot, a Sexy Airlines stewardess-nek öltözött háziasszonyait és még ki emlékszik mi mindent ... Közben be-be néztünk néhány diszkónak álcázott pick-up klubba. Amik igazából nem is voltak álcázva. Maradni nem nagyon tudtunk, mert nem volt sehol hely 4 főre sem, így ittunk egy-egy sört majd továbbálltunk. Voltunk kis kéjtanyán, hatalmas arénányi diszkókban és végül ... kikötöttünk az Insomnia vagy i-Bar nevű helyen...

Itt aztán odaarcátlankodtunk két csaj asztalához, ipari mennyiségben ittuk az italokat. Ki sört, ki viszkit, ki színes koktélokat ... (pirospont annak, aki kitalálja, hogy én ezek közül melyiket vettem magamhoz...) :)

És itt vált valósággá az, amit eddig szintén csak hallomás alapján tudtam, hogy az a lány, aki egy ilyen helyen bulizik, pasizik, hajlamos itatni téged, csak, hogy megkapjon. És, hogy utána kér-e pénzt, az már több összetevős, de valóban: egy kb 20 évesnek látszó lány, akiről később kiderült, hogy 29 éves, szóval a saját üveg viszkijéből itatott, majd amikor mondtam, hogy köszi mindent de megyünk, mert "holnap korán kelünk", mondta, hogy semmi baj, ő pedig jön velem ... hát mondjuk nagyon kedves volt egész este, meg minden, de ezt azért már ne! Így le kellett rázni.
Közben persze a környező asztalok lánykái is állandó szem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adorjanthaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr803457385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása