HTML

One Night in Bangkok Project

A rövid, 6 napos thaiföldi nyaralásom alatt történteket osztom meg itt azokkal, akiket érdekel, meg azokkal is, akiket nem. Javaslat: utóbbiak ne olvassák!

Friss topikok

Címkék

Archívum

Pattaya - the begenning of a beautiful friendship

2011.12.07. 07:59 Rafkóblog

Ez a poszt nem fogja megdönteni a leghosszabb posztok Guiness rekordját, tekintettel arra, hogy a teljes nap leírására nem lesz idő.

Mégis, egy rövid és gyors bejegyzés erejéig "elindítom" a keddi napot. És majd folytatom...

Nos, kedden delben keltem. Kezdek atallni... :) (Legalábbis úgy éreztem.) (De igazából még nem.)

 Mint mondtam: a mai uticel Pattaya. A sky trainnel ma mar magamtol mentem el ekkamai-ig -ez a megálló neve-, ahonnan busszal indultam Pattayara. Buszjegy ara 113 B, 2 oras az ut. A busz ugyan kb a regi ikarusz buszok szintjen van mubor ulesekkel, de nincs osszefirkalva, a legkondi mukodik es nem koszos ... Nem egy orange ways de nem is kell. (Leszálláskor megnéztem: Mercedes busz volt. Bocsi Mr. Mercedes...)

A 113 B amúgy kb 800 Ft. Sztem nem az a kimondott "húdeolcsó", de nyilván, olcsóbb, mint itthon. Csak a példa kedvéért. Megnéztem most a Volán km alapú díjszabását, teljes árú jegyre. Pattaya - Bangkok Busszal két óra volt, tehát nem lesz több, mint 120 km, de mjuk 100 km. Ez 1830 Ft lenne. De a következő sávban, 120 km-ig már 2160 Ft. És az iitthoni Volán buszok sem kényelmesebbek. Ültem már buszon itthon úgy, hogy nem működött a légkondi sem ... Nah mindegy, nem akarom piedesztálra állítani a thai busztársaságot, de beszédes minden esetre ...

A két órás út amúgy jórészt azzal telt, hogy zenét hallgattam a BB-n és közben a BB-be írtam az addig történteket. Ez alatt úgy lemerült a kis telefon, hogy majd egy napig kellett tölteni, hogy észhez térjen. Nem erre való ez mégiscsak ... Ezért kell egy iPad... :)

Mikor megérkeztem, átestem a tűzkeresztségen a motoros taxik vonatkozásában.
Furgen cikazo, gyorsan elorehalado kozlekedesi mod ez: es meg csak nem is tunt annyira veszelyesnek belulrol, mint kivulrol. Rahagytam magam az emberkere, remeltem, hogy ha mar ebbol el, csak tudja, hogy mit csinal...
Nem is volt semmi gond. Sot! Tudtatok, hogy motoron milyen jo a legkondi? :) Es a kb 10-12 perces tura volt 40 B. Kb 300 huf. Nem megerte? (Jah, nem felejtettem el megnezni, hogy mennyi egy liter uzemanyag -csak az osszehasonlitas vegett. Kb 1 dollar azaz 30 B a liter ólmozatlan. Majdnem fele mint itthon...)

Nos, ahogy par perc alatt beertunk a kulsobb varosreszbol a "tuti" fele, ugy mentunk el mind tobb es tobb masszazs szalon es "kavezo" mellett. Es a kint ulo, magukat kelletto lanyok, bar a motoron ultem es haladtam, gondolom "megis mit veszithetek" alapon de leszolongattak, integettek, mosolyogtak... Mit vartak? (Es mit vartam en?)

Osszefutottam a kollegakkal, rogton ittam is egy szodat egy vodor jeggel: a heten eloszor szensavas vizet ihattam (yessss!) es reggel ota eloszor hideget.
Iszogatas kozben kaptam a letfontossagu infot: a mogottunk ulo, nem emlekszem pontosan, de talan Devil bar-ban mindent megvehetek. Nem mennek bele a felsorolasba, de egyet kiemelnek a sok kozul.
A Pattayan elo kollega elmondasa szerint van repteri transzferuk: lesotetitett limoval, benne egy cellaszeruen kialakitott ketrec. Ha epp szexelni vagy perverzkedni tamad kedve az utasnak... Milyen figyelmesek!
Kerdesemre, miszerint ezt o honnan tudja, csak egy mosoly volt a valasz, es ez: Pattayan mindent lehet es mindent szabad, Pattayan barmit megtehetsz. Tobbszor hallottam mar ezt masoktol is, de aznap este ertelmet is nyert ez az egesz.

A megerkezesem faradalmait kipihenve elmentunk a hotelba -ket szemelyes aparthotel-szoba 1000 B!! Ok, nem a beachen hanem 3 foutnyival feljebb, nah es? 300 Ft-ert mar benn is vagy. Muhaha :)
Innen elmentunk a Central Center (vagy ilyesmi nevu?) Plazaba, van itt egy standunk. Nah, rogton akasztottak a hohert: probavasarlast csinaltam. Nos, lehet, hogy csak a nyelvi nehezseges miatt, de nem pont ugy tortentek a dolgok, ahogy a nagy konyvben meg van irva. Sebaj! Ez mar nem az en bajom :)

Mielőtt jöttem, mindenki mondta, hogy ne vigyek sok cuccot, mert mindent lehet kapni nagyon olcsón. Ezen felbuzdulva a szokásos ruhamennyiségem kb felét vittem csak. Majdnem bajba is kerültem. Alig találtam az egész plázában rám való méretű pólót. Nagy nehezen egyet... Emiatt kicsit kezdtem "szorongani" :)

Mivel tegnap este/késő délután óta nem ettem, és mivel már vagy 5 óra felé volt délután, így bevetettem magam, na hova? Hát persze, hogy a FUJI-ba. Végre!!!!! :) A maki-nigiri-akármi set-nek már a közepén éreztem, hogy ha nem ennék többet, akkor sem lenne baj. De ettem :) Baj így sem lett, de megint csak haza/vissza kellett menni pihenni egyet a hotelba.

Ezt megelőzőn még történt valami igazán említésre méltó -de ez már egy következő történet lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adorjanthaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr793444673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása